U bent hier: Home / Mijn gemeente / Diensten van het Gemeentebestuur / Kwaliteit

Kwaliteit

De kwaliteitsaanpak zorgt ervoor dat de best mogelijke kwaliteit van dienstverlening biedt, hoofdzakelijk via twee instrumenten: de enquête over de kwaliteit van de dienstverlening en het beheer van klachten en dankbetuigingen.

De enquête over de kwaliteit van de dienstverlening wordt een maal per jaar gehouden, gewoonlijk in november (online en op papier).
Aan de hand van deze enquête kan worden nagegaan in hoeverre het publiek tevreden is over de door de administratie aangeboden diensten en kunnen zo nodig maatregelen worden genomen om deze te verbeteren.

Het beheer van klachten en dankbetuigingen omvat de registratie en de analyse van klachten, meldingen en dankbetuigingen die de administratie ontvangt, teneinde problemen op te lossen en te versterken wat goed functioneert.

Klik hier voor meer info hier over het klachtenbeheer.

Klik hier voor meer info over de dankbetuigingen.

Kwaliteit
Wemmelsesteenweg 100
kwaliteit@jette.brussels