U bent hier: Home / Actualiteit / Nieuw uurrooster gemeentebestuur

Nieuw uurrooster gemeentebestuur

Vanaf 1 september 2019, geldt er een nieuw uurrooster voor het gemeentebestuur. De permanenties op donderdagavond blijven, maar de overige dagen is het gemeentebestuur open tot 13u (i.p.v. 14u).

Openingsuren vanaf 1 september

Het Gemeentehuis - Wemmelsesteenweg 100

De diensten Demografie, Burgerlijke Stand en FiBeBo (Financiën en Boekhouding)
maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30u tot 13u
donderdag van 13u tot 19u
Andere diensten
maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30u tot 13u
donderdag van 13u tot 16u

Theodor 108 – Léon Theodorstraat 108

Het departement Leefomgeving (Openbare ruimte, Stadsaanleg, Gemeentelijk patrimonium, Mobiliteit, Duurzame ontwikkeling-Leefmilieu)
maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30u tot 13u
donderdag van 13u tot 16u
uitgezonderd dienst Grondgebiedbeheer (Stedenbouw): gesloten op dinsdag  

Vanaf 1 september, zal het gemeentebestuur open zijn tot 13u (en niet langer tot 14u) op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. Deze aanpassing is een logisch gevolg van de digitalisering van het gemeentebestuur (Irisbox, Doccle, Itsme, Mydossier, Fix My Street,...) en het nodige werk in back office. Weet dat u heel wat documenten kan bekomen zonder dat u zich moet verplaatsen naar het gemeentehuis.

Heel wat documenten kan u thuis downloaden, via het elektronisch loket Irisbox. Via Irisbox kan u 15 documenten digitaal bekomen, betalend en niet-betalend, van een attest van Belgische nationaliteit tot de registratie als orgaandonor. Op deze manier vermijdt u een bezoek aan het gemeentebestuur. Het digitaal platform kreeg onlangs trouwens een nieuwe look en is gebruiksvriendelijker dan ooit. Probeer het en u zal verrast zijn door het gebruiksgemak van deze digitale tool.

Meer info: irisbox.irisnet.be

 
Privacy

Privacy